2015. szeptember 6., vasárnap

21. fejezet

Reggel felkeltem, megmosakodtam és felöltöztem. Most kicsit elegánsra vettem a figurát, hisz mégis egy állásinterjúra megyek.
- Jó reggelt!
- Jó reggelt Tiffany!
Gyorsan megreggeliztem és már indultam is, mert még Lunáért is be kell ugranom
- Köszönöm a reggelit. Majd jövök. – pusziltam meg őket
Tíz perc alatt odaértem barátnőmhöz. Becsengettem.
- Szia, Tiffany! – köszönt
- Mehetünk?
- Ühüm.
Elindultunk.
- Unnie te nem izgulsz?
- Nem igazán. Miért? Te igen?
- Egy kicsit.
- Azt hiszem, amíg itthon vagyunk, le kell szoknunk a koreai szavakról. – mosolyogtam
- Igazad van. – helyeselt Luna
Húsz perc séta után megérkeztünk. A tulajdonos már várt minket.
Körülbelül egy órát beszélgettünk.
- Az életrajzuk alapján és a beszélgetésünk alapján nagyon szimpatikusnak tűnnek a hölgyek nekem, úgyhogy egyelőre felveszem őket próbaidőre egy hétre, de tudják, hogy ez mit jelent.
- Igen, még nem kapunk fizetést.
- Holnap kezdhetnének.
- Rendben. Köszönjük.
- További szép napot. – ment el a főnök
- Viszlát. – köszöntünk
Nagyon megörültem, hogy megkaptuk az állást, még ha most próbaidőre is. Mindketten megittunk a kávézóba egy csésze cappuchino-t majd elmentünk haza.
- Na, hogy ment? – érdeklődtek anyáék miután hazaértem
- Felvettek próbaidőre. Holnap kezdünk.
- Ez nagyon jól hangzik.


~ 1 héttel később~

A főnök meg van velünk elégedve, így most már teljes állásban dolgozunk. A munkaidőnk reggel 8-tól délután 4-ig tart.
Véget ért a munkaidőnk mára. Lunával eldöntöttük, hogy ma este elmegyünk moziba. Délután pihentem kicsit, a film 7-kor kezdődik. Felöltöztem majd elmentem Lunáért. Mivel mind a kettőnknek most lett vége a kapcsolatainknak ezért nem valami csöpögős nyálas, hanem valami eseménydús filmet néztünk meg. A film vége után a hazafele vezető úton a kedvenc jelenetünkről beszélgettünk. Én közelebb laktam, mint Luna, így én hamarabb hazaértem.
- Akkor, szia! – kanyarodtam be az utcánkba
- Szia! – ment tovább
- Milyen volt a film? – kérdezte apa miután hazaértem
- Nagyon jó volt. Nekem nagyon tetszett, és ahogy elnéztem Lunának is. Megyek, lefürdök, aztán lefekszem aludni. Jó éjt!
- Rendben. Neked is.
Gyorsan lefürödtem, majd lefeküdtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése